Pyykkipäivä. Varaan koko aamupäivän kirjallisuustieteen gradulleni (jonka aihe on "Elegian elementit Ted Hughesin runokokoelmassa Birthday Letters") ja saan aika paljon kirjoitettua. Olen tekemässä vasta johdantoa, mutta siitä on hyvä alkaa... Toivon, että saisin gradun valmiiksi kesän loppuun mennessä ja pääsisin lopultakin yliopistosta eroon. Jollen nyt sitten keksi hakea jatko-opiskelijaksi.
Sade alkaa tietenkin taas juuri sillä hetkellä kun astun ovesta ulos. Kurjuus. Mutta onnistun skannaamaan kuviani! Tosin en vielä onnistu liittämään niitä tänne.
Kommentit